کتاب بازاریابی چریکی

اثر جی کنراد لوینسون از انتشارات سیته - مترجم: همایون رکنی قاجار-تجارت

When Guerrilla Marketing was first published in 1983, Jay Levinson revolutionized marketing strategies for the small-business owner with his take-no-prisoners approach to finding clients. Based on hundreds of solid ideas that really work, Levinson’s philosophy has given birth to a new way of learning about market share and how to gain it. In this completely updated and expanded fourth edition, Levinson offers a new arsenal of weaponry for small-business success including

* strategies for marketing on the Internet (explaining when and precisely how to use it)

* tips for using new technology, such as podcasting and automated marketing

* programs for targeting prospects and cultivating repeat and referral business

* management lessons in the age of telecommuting and freelance employees

Guerrilla Marketing is the entrepreneur’s marketing bible -- and the book every small-business owner should have on his or her shelf.



خرید کتاب بازاریابی چریکی
جستجوی کتاب بازاریابی چریکی در گودریدز

معرفی کتاب بازاریابی چریکی از نگاه کاربران
کتاب های مرتبط با - کتاب بازاریابی چریکی


 کتاب پیدای و پنهان استارت آپ
 کتاب مدیریت تبلیغات
 کتاب قوانین جدید بازاریابی و روابط عمومی
 کتاب رهبری بدون قدرت
 کتاب استراتژی کسب و کار
 کتاب چت جی پی تی