As Seth Godin has taught hundreds of thousands of marketers and students around the world, great marketers don’t talk about features or even benefits. Instead, they tell a story—a story we want to believe, whether it’s factual or not. In a world where most people have an infinite number of choices and no time to make them, every organization is a marketer, and all marketing is about telling stories.
Marketers succeed when they tell us a story that fits our worldview, a story that we intuitively embrace and then share with our friends.
خرید کتاب تمام بازاریاب ها دروغ گو هستند، داستان تعریف می کنند
جستجوی کتاب تمام بازاریاب ها دروغ گو هستند، داستان تعریف می کنند در گودریدز
معرفی کتاب تمام بازاریاب ها دروغ گو هستند، داستان تعریف می کنند از نگاه کاربران
کتاب های مرتبط با - کتاب تمام بازاریاب ها دروغ گو هستند، داستان تعریف می کنند
خرید کتاب تمام بازاریاب ها دروغ گو هستند، داستان تعریف می کنند
جستجوی کتاب تمام بازاریاب ها دروغ گو هستند، داستان تعریف می کنند در گودریدز