کتاب ایده عالی مستدام

اثر چیپ هیث -دن هیث از انتشارات آریانا قلم - مترجم: سید رامین هاشمی -مجتبی اسدی-تجارت

این کتاب ترجمه یکی از پرفروش ترین کتابهای دنیای کسب وکار به نام Made TO Stick نوشته براردان هث می باشد. شما در هر موقعیتی که باشید حرف ها و ایده ها، محصولاتی دارید که می خواهید که به اثر گذارترین شیوه آن ها را طرح کنید. این کتاب شما با 6 کلید طلایی برای عالی و مستدام کردن ایده هایتان آشنا می شوید.


این کتاب سرشار از مثال‌های گوناگون از مشاغل و افراد گوناگون می‌باشد و همین ویژگی باعث شده است که طیف گسترده‌ی از مخاطبان را شامل شود و محدود به گروه، تخصص و سازمان خاصی نباشد.
در ارتباط با عنوان کتاب لازم به ذکر است از همان روزهای آغازین ترجمه این کتاب، انتخاب نام مناسب برای آن یکی از چالش‌های ذهنی ما بود ترجمه کلمه به کلمه عنوان آن چندان مناسب نبود و از طرفی آموزه‌های کتاب به ما تاکید می‌کرد عنوانی را انتخاب کنیم که غیرمنتظره، ساده و به یادماندنی باشد. نام‌های بسیاری پیشنهاد شد و در نهایت «ایده عالی مستدام» نامی شایسته‌تر دیدیم و آن را برگزیدیم.


خرید کتاب ایده عالی مستدام
جستجوی کتاب ایده عالی مستدام در گودریدز

معرفی کتاب ایده عالی مستدام از نگاه کاربران
یکی از مفید ترین، مدیریت عملی / کتاب های ارتباطی من در مدت زمان طولانی خوانده شده است! بسیاری از داستان های سرگرم کننده و نمونه های روشن.

مشاهده لینک اصلی
من یک طرفدار بزرگ از کتاب سوئیچ خودم هستم، اما تاکنون این را مطالعه نکرده ام. همانطور که من آن را خوانده ام - یک کتاب به طور ظاهری در مورد اینکه چگونه ایده ها منتقل می شوند - چیزی که برای من مهم تر بود، چقدر یک کتاب درباره نویسنده بودن است. کد آنها ترک خورده، سس مخفی اگر شما می شود، بسیار مناسب برای نوشتن رمان است. من چیزهایی را که در کتابهای خودم استفاده می کردم دیدم. و نویسندگان یک کار عالی از بافتن داستان ها و داستان هایی که خیلی جالب هستند. این کتاب صرفا برای نویسندگان نیست. آن را برای هر کسی که می خواهد شانس خود را برای برقراری ارتباط با دیگران بهبود بخشد.

مشاهده لینک اصلی
این به نظر عجیب و غریب می رسد، اما برای همه صحبت های آنها در مورد ساختن ایده ها جالب و فراموش نشدنی بود، این کتاب خیلی بی اهمیت و فراموش نشدنی بود. منظورم این است که برخی از داستان ها جالب بود و من چند نکته را یاد گرفتم اما فکر نمی کنم که کتاب متریک خود را از چسبندگی عبور دهد.

مشاهده لینک اصلی
این احتمالا در 7 سال گذشته در بخش خواندن من بوده است و من در نهایت توانستم کتاب صوتی را پیدا کنم و گوش کنم. به طور کلی، می خواستم کتاب خوبی بگویم و با رتبه 5 شروع کردم. برخی از مفاهیم کلیدی که با من مطابقت داشت عبارتند از: 1) داستان مدرسه تبلیغات. برای کارآفرین، یک مفهوم دشوار برای یادگیری در مورد چگونگی توجه خوانندگان با سرفصل ها یا تبلیغات است. داستان جروم از مترو و اینکه چگونه آن پدیده شد، بسیار جذاب است. من خودم چندین کار کوچک را انجام دادم، دوست داشتم یکی از اینها را پیدا کنم و از آن استفاده کنم. چالش بسیاری از مردم وزن رژیم غذایی پیتزا را از دست نمی دهند: 2) در پایان، شما شروع به توصیف Power Point و چگونگی ساخت آنها برای به اشتراک گذاری داده ها. شما همچنین اشاره کردید که آنها چه کاری انجام نمی دهند و چرا مردم فراموش می کنند. من برنامه ریزی برای استفاده از این در چندین پروژه و برنامه های بعدی دارم، و من معتقدم که شما در برخورد با توده ها با استفاده از c-suite به یک روش بهتر برای گفتگو با توده ها نگاه می کنید. ساده â € \"غیر منتظره â €\" بتن â € \"Contextual â €\" Emotional â € \"StoriesOne می تواند به این نظریه که ایجاد و محبوبیت از مذاکرات TED ریشه در برخی از مفاهیم مشترک در داخل است.

مشاهده لینک اصلی
این بر خلاف هر کتاب دیگر ارتباطی است که تا به حال خوانده اید. بدون شک یکی از کتابهای عمیق ای که خوانده اید. من از شیوه های قدیمی تفکر در مورد ارائه هر بخش از اطلاعات یا انگیزه دادن مردم به سمت یک ایده شایسته به من خیره شدم. متوجه شدم که چطور اشتباه این کار را انجام دادم و اکنون می توانم بفهمم که چرا شرایط خاص در سال گذشته می تواند بهتر شود اگر من برخی از تکنیک های این کتاب را برای برقراری ارتباط ایده های من بهتر استفاده کنم. پیام کلیدی در این کتاب این است که هر ایده می تواند ارائه شود به طوری که آن را بسته. داستان های موفقیت آمیز، کمپین های تبلیغاتی و ایده هایی که به طور کلی به اشتراک می گذارند، به طور کلی ویژگی های شناخته شده ای را که می توانند در SUCCES های مغناطیسی به اشتراک گذاشته شوند، به اشتراک می گذارند. ساده - پیدا کردن هسته ای از هر ایده غیرمنتظره - توجه مردم را با تعجب آنها Concrete - مطمئن شوید که یک ایده می تواند درک و یادآوری بعدها اعتماد به نفس - ایده باورپذیری ایدئولوژی - کمک به مردم اهمیت یک ایده را درک کنید - توانایی استفاده از یک ایده از طریق روایت. فرمول ایده های چسبنده، SUCCES است.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب ایده عالی مستدام


 کتاب طرز فکر میلیونری
 کتاب بنیانگذاران
 کتاب سخنرانی با اعتماد به نفس
 کتاب موفقیت در زمان رکود بازار
 کتاب یک صد ایده بزرگ بازاریابی
 کتاب ۱۰۰ ایده بزرگ کسب و کار از شرکت های پیشرو موفق در سراسر جهان