In this book, The Boston Consulting Group’s Martin Reeves, Knut Haanæs, and Janmejaya Sinha offer a proven method to determine the strategy approach that is best for your company. They start by helping you assess your business environment—how unpredictable it is, how much power you have to change it, and how harsh it is—a critical component of getting strategy right. They show how existing strategy approaches sort into five categories depending on the extent of predictability, malleability, and harshness. In-depth explanations of each of these approaches will provide critical insight to help you match your approach to strategy to your environment, determine when and how to execute each one, and avoid a potentially fatal mismatch.
خرید کتاب استراتژی رسیدن به استراتژی
جستجوی کتاب استراتژی رسیدن به استراتژی در گودریدز
معرفی کتاب استراتژی رسیدن به استراتژی از نگاه کاربران
کتاب های مرتبط با - کتاب استراتژی رسیدن به استراتژی
خرید کتاب استراتژی رسیدن به استراتژی
جستجوی کتاب استراتژی رسیدن به استراتژی در گودریدز