کتاب کتاب جامع مدیریت کیفیت

اثر مسعود کرباسیان از انتشارات نشر چشمه-تجارت

امروزه مسائل مربوط به کیفیت، به طور فزاینده سازمان‌هایی را که خواهان ایجاد موقعیت برجسته در بازار کسب‌و‌کار جهانی هستند، به خود مشغول کرده است؛ شرکت‌ها به دنبال رقابت در سطح بین‌المللی در هر دو بخش قیمت و خدمت هستند. مصرف‌کنندگان و خدمت‌گیرندگان خواستار استانداردهای بالای کیفیت از تولیدکنندگان و ارایه‌دهندگان خدمات هستند، تقریباً تمام کشورهای صنعتی برنامه‌ها و مشوق‌هایی برای بالا بردن کیفیت در نظر گرفته‌اند تا به کمک شرکت‌های بومی‌شان بیایند. گسترش کیفیت در سراسر کشورشان را با اهدای جوایزی مانند جایزه‌ی بالدریج، جایزه‌ی اروپایی کیفیت و صدور گواهینامه‌های ایزو سری 9000 در سراسر جهان به موضوع کیفیت آگاه و مشتاق به اجرای برنامه‌های بهبود مستمر کرده‌اند. برای رسیدن به رقابت، ایجاد کیفیت یک ضرورت است و این کتاب سیر تاریخی مدیریت کیفیت، دانشمندان و مشاوران عالی کیفیت، ابزارهای حل مسائل کیفیت را ارایه می‌دهد و مسیرهایی را که چگونه می‌توان کیفیت را به دست آورد و آن را ارتقا داد، نشان می‌دهد.


خرید کتاب کتاب جامع مدیریت کیفیت
جستجوی کتاب کتاب جامع مدیریت کیفیت در گودریدز

معرفی کتاب کتاب جامع مدیریت کیفیت از نگاه کاربران
کتاب های مرتبط با - کتاب کتاب جامع مدیریت کیفیت


 کتاب کتابخانه‌ای برای همه (مجموعه خلاصه کتاب) با قاب
 کتاب روانشناسی صنعتی و سازمانی
 کتاب بازرگانی سرمایه و سرمایه‌گذاری
 کتاب راه دلپذیر
 کتاب گذر از دره‌ی شروع
 کتاب فوتبالی بفروش