کتاب اعتراف های یک تبلیغاتچی

اثر دیوید اگیلوی از انتشارات سیته - مترجم: رویا گذشتی-تجارت

David Ogilvy was an advertising genius. At the age of 37, he founded the New York-based agency that later merged to form the international company known as Ogilvy & Mather. Regarded as the father of modern advertising, Ogilvy was responsible for some of the most memorable advertising campaigns ever created. Confessions of an Advertising Man is the distillation of all the Ogilvy concepts, tactics, and techniques that made this international best-seller a blueprint for sound business practice. If you aspire to be a good manager in any business, this seminal work is a must-read.


خرید کتاب اعتراف های یک تبلیغاتچی
جستجوی کتاب اعتراف های یک تبلیغاتچی در گودریدز

معرفی کتاب اعتراف های یک تبلیغاتچی از نگاه کاربران
کتاب های مرتبط با - کتاب اعتراف های یک تبلیغاتچی


 کتاب 30 حرف مربوط نامربوط
 کتاب ذهن برنده در سایکوتریدینگ
 کتاب درآمدی بر شناسایی ادعا در پروژه
 کتاب پروتکل تاخیر و تصدیع (جلد اول)
 کتاب آشپزخانه داریوش شاه
 کتاب بازاریابی بین‌الملل