کتاب اصول، فنون، و هنر مذاکره با نگرش بازار ایران

اثر پرویز درگی-محمدحسین غوثی از انتشارات بازاریابی-تجارت

کتاب اصول،فنون و هنر مذاکره در مورد سبک مذاکراتی و نحوه اجرای تکنیک های مذاکراتی می باشد که پیش از هر چیز به دو عامل بستگی دارد،یکی به نوع نگرش و زاویه نگاه به مذاکره و دومی به وضعیت و جایگاه مذاکره کننده در محیط پیرامون.
گاه پیش می آید افراد به دنبال قبولاندن تفکرات خویش،شخصیت،ایدئولوژی و رسم و رسوم فرهنگی خود به طرف مقابل هستند،از این رو مدل مذاکراتی آن ها نیز روشی اثبات گرایانه را در پیش خواهد گرفت،حال آن که اگر هدف کشف نیاز ها و منافع مبتنی بر آن ها باشد،افراد بیشتر حول محور حل مسئله قدم خواهند گذاشت.
بررسی وضعیت و جایگاه مذاکره کننده در محیط پیرامون به استراتژیک بودن مبحث مذاکره اشاره دارد،یعنی اگر فرد با توجه به نقاط قوت و ضعف خود و همچنین فرصتها و تهدیدهای پیرامون نداند که در چه وضعیت استراتژیکی به سر می برد،امکان دارد استراتژیهای مذاکراتی را به کار ببرد که با وضعیت موجود وی تناقض آشکار داشته باشد.از این رو شناسایی جایگاه و انتخاب استراتژی متناسب با وضعیت،در افزایش اثربخشی و واقع گرایانه تر کردن مذاکره نقش مهمی ایفا خواهد کرد.


خرید کتاب اصول، فنون، و هنر مذاکره با نگرش بازار ایران
جستجوی کتاب اصول، فنون، و هنر مذاکره با نگرش بازار ایران در گودریدز

معرفی کتاب اصول، فنون، و هنر مذاکره با نگرش بازار ایران از نگاه کاربران
کتاب های مرتبط با - کتاب اصول، فنون، و هنر مذاکره با نگرش بازار ایران


 کتاب مربیگری روش معاملاتیICT
 کتاب فصلنامه خانه صنعت ۶
 کتاب انسان سالاری
 کتاب انضباط فردی سرنوشت شما را تعیین می کند
 کتاب جزوه ی میلیارد دلاری
 کتاب تخریب با دیزاین