کتاب قلاب

اثر نیر ایال از انتشارات آریانا قلم - مترجم: سعید قدوسی نژاد-تجارت

What makes us engage with certain products out of sheer habit? Is there a pattern underlying how technologies hook us? Nir Eyal answers these questions (and many more) by explaining the Hook Model—a four-step process embedded into the products of many successful companies to subtly encourage customer behavior. Through consecutive “hook cycles,” these products reach their ultimate goal of bringing users back again and again without depending on costly advertising or aggressive messaging. Hooked is written for product managers, designers, marketers, start-up founders, and anyone who seeks to understand how products influence our behavior.


خرید کتاب قلاب
جستجوی کتاب قلاب در گودریدز

معرفی کتاب قلاب از نگاه کاربران
کتاب های مرتبط با - کتاب قلاب


 کتاب اوج گیری تیمی
 کتاب رهبری
 کتاب مرکز توجه
 کتاب 12 ستون
 کتاب افراد موفق چگونه پیشرفت می کنند
 کتاب شما هم می توانید کارآفرین باشید