کتاب بازاریابی دهان به دهان

اثر اندی سرنویتز از انتشارات آموخته - مترجم: مهرداد فروزنده-تجارت

With straightforward advice and humor, marketing expert Andy Sernovitz will show you how the worlds most respected and profitable companies get their best customers for free through the power of word of mouth. Learn the five essential steps that make word of mouth work and everything you need to get started using them. Understand the real purpose of blogs, communities, viral email, evangelists, and buzz--when to use them and how simple it is to make them work. Discover why some products become huge successes without a penny of promotion--and why some multi-million-dollar advertising campaigns fail to get noticed.


خرید کتاب بازاریابی دهان به دهان
جستجوی کتاب بازاریابی دهان به دهان در گودریدز

معرفی کتاب بازاریابی دهان به دهان از نگاه کاربران
کتاب خوبی است، ارزش خواندن و دقت کردن دارد

یک کتاب خوب در زمینه بازاریابی و به طور تخصصی بازاریابی شفاهی یا دهان به دهان
نثر کتاب ساده و روان هست، ترجمه خوبی (با اشکالات جزئی) از کتاب شده

یکی از نکات برجسته کتاب نمونه های عملی و مثال های واقعی زیادی هست از به کار بردن تکنیک های مختلف بازاریابی شفاهی در کسب و کارهای و برنامه های تبلیغاتی مختلف

ایده های خوبی به آدم میده، نکات بسیار خوبی هم برای به کارگیری در کسب و کار داره

مشاهده لینک اصلی
(توجه داشته باشید: این نسخه 2 مقاله 2012 کاغذی است - من حدس می زنم که چرا هیچ تصویری وجود دارد.) من برداشت نسخه کاغذی این در کتابفروشی هادون زمانی که من در BWI فرود آمد. Seth Godin نوشتن جلو و گای Kawasaki نوشتن کلمه پس از؟ خوب به اندازه کافی برای من چندین چیز در مورد این کتاب به چشم می خورد و نویسنده - کارهای عالی و قابل دانلود است که به شما کمک می کند از طریق برنامه WOM خود فکر کنید. او بهترین راه برای ورود به گفتگوی آنلاین را پوشش می دهد و به ویژه اینکه چگونه به انتقاد در روش دقیق ترین و کاربردی که تاکنون دیده اید پاسخ می دهد. هر چیز دیگری هم زمان و توجه شما ارزش دارد. خواندن نسبتا سریع آن، و اگر مایل به کم کردن سرعت آن هستید و مواردی را که حقیقتا تکرار می کنید برجسته کنید، احتمالا بیشتر آنها را در بازی خواهید یافت. توصیه شده!

مشاهده لینک اصلی
قسمت اول این کتاب توجه من را به خود جلب نکرد، اما متوجه شدم که بازاریابی در اینجا جالب است. اکثر کتاب های بازاریابی یک رویکرد اینترنتی / آنلاین به ابزار و روش ها دارند. اندی سرنوویتز کمی متفاوت است. او بر روی افراد تمرکز کرده و نحوه بازاریابی فعالیت @ people first @ است. قسمت دوم، پر از ایده های بزرگ است. او ایده های خاص را به یک لیست اختصاص می دهد. گوش دادن به آنها برای اولین بار باعث می شود که متوجه شوم که من نیاز به گوش دادن به آن را برای بار دوم با یک نوت بوک آماده است. کار با تجارت الکترونیک IÂ've برخی از ایده های بزرگ در مورد چگونگی ساختن مردم در مورد من / وب سایت صحبت می کنند. بسیاری از لینک ها به سوت Godin و ورودی بازاریابی در این کتاب، بنابراین اگر شما دوست دارید آن نوع از کتاب شما احتمالا دوست دارید این یکی. فقط از قسمت اول قبل از اینکه بر روی آن بمانید، از بخش اول استفاده کنید. قسمت دوم طلا است

مشاهده لینک اصلی
این یکی از چند کتاب بازاریابی است که به شما مراحل واقعی را دنبال می کند، به عنوان مخالف صرفا ترویج تئوری و حکایات و سپس ترک خواننده برای کشف نحوه اجرای آن است. کلام دهان بازاریابی مانند یک برنامه درس برای هر کسی که چیزی برای فروش دارد. این به شما می دهد که چگونه مردم فکر می کنند و آنها را به اشتراک می گذارند. تمرکز این کتاب این است که چگونه با افراد موفقیت آمیز باشد و به آنها کمک کند داستان خود را گسترش دهید. این کتاب به شما می گوید چگونه می توانید یک طرح عملی بازاریابی از دهان ایجاد کنید: شناسایی افرادی که درباره شما حرف می زنند دادن به مردم یک دلیل برای صحبت در مورد شما * کمک به پیام خود را گسترش بیشتر و سریع * پیوستن به گفتگو و * اندازه گیری و درک آنچه که مردم می گویند.اگر شما به دنبال نقشه جاده به صحبت کردن مردم، این کتاب شما است.

مشاهده لینک اصلی
من فکر می کنم هر شخص بازاریابی و روابط عمومی، هر نماینده خدمات مشتری، و هر اجرایی باید این را بخوانند. خوب، صادقانه، من فکر کردم بیشتر از آن بسیار واضح است، اما ظاهرا دیگران نیست چون هیچ یک آن را انجام می دهد (خوب، مقدار زیادی انجام می شود، اما نه کافی). برای مدت طولانی گفته ام که اگر یک شرکت بزرگ تصمیم به ارائه خدمات به مشتری / پشتیبانی خوب داشته باشد، آنها یک شرکت ستاره ستاره هستند و نمیتوانم دریابم چرا آنها فقط آن را دریافت نمی کنند! گفتم، حتی اگر مفاهیم را به عنوان واضح تشخیص دهی، هنوز خواندن خوب است. این نمونه های عالی است که شما هرگز آن را تصور نمیکنید و الهام بخش آن به فکر کردن در خارج از جعبه و انجام یک کار عالی در بازاریابی از طریق دهان است.

مشاهده لینک اصلی
یک کتاب عالی است که در واقع نشان می دهد که چرا کلمه ی دهان مهم است و چرا همه باید دنبال کنند. این آسان و بدون هزینه است که منجر به بازاریابی رایگان می شود. این نمونه های زیادی را می دهد مانند فروشگاه آرایشگری ماریوس، رستوران اوتلو و غیره. از این کتاب می توان به موارد زیر اشاره کرد: زمانی که شما به مشتریان خود در مورد شما خوب صحبت می کنید، یک نظر منفی / اشتباه را در اینترنت ترک کنید پنج شنبه گفتگوها، موضوعات، ابزارها، شرکت و پیگیری، شرکت در مکالمه، مشتریان را به گفتگو دعوت می کنند.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب بازاریابی دهان به دهان


 کتاب قوانین رهبری:زندگی ات را رهبری کن!
 کتاب حرف نزنید عمل کنید!
 کتاب چگونه ثروتمند شویم؟
 کتاب استیو جابز باشید
 کتاب چین چگونه سرمایه داری شد
 کتاب قدرت شگرف درون